Promocije

Brokula&Ž udružili snage s lokalnim kreativcima u promociji Hrvatske

Majice Famous from Croatia i #WikiCroatia oslikali su priznati ilustrator Filip Peraić i dizajnerica Marina Stančev poznatim hrvatskim motivima i navikama, poput Tesle ili ispijanja kave

Brokula&Ž udružili snage s lokalnim kreativcima u promociji Hrvatske

Hrvatski brend odjeće od pletiva dobrih za okoliš i za kožu Brokula&Ž izravnije se okreće turistima u Hrvatskoj. Proizveli su majice s poznatim motivima iz Hrvatske i navikama ovdašnjeg stanovništva kako ih vide stranci. Na majicama se tako nalaze Nikola Tesla, Dubrovnik, pas Dalmatiner ili činjenica da se u Hrvatskoj više ispija kava u kafićima, nego jede u restoranima. Nove kolekcije Famous from Croatia i #WikiCroatia oslikali su priznati ilustrator Filip Peraić i dizajnerica Marina Stančev.

Brokula&Ž udružili snage s lokalnim kreativcima u promociji Hrvatske

U promociju projekta uključili su se i lokalni kreativci i inovatori s ciljem da se ono po čemu je Hrvatska već poznata spoji s manje poznatim, a vrijednim pričama. Mnogi od njih također djeluju na principima održivog razvoja kao što su proizvođači organske olovke Fabula Mateja Kuhar i Igor Toplak, zatim dizajner recikliranih rokovnika Ekoteka Renato Pongrac, voditeljica Malog placa s Tavana Jelena Iva Nikolić, koja prodaje samo proizvode domaćih OPG-ovaca, direktor i suvlasnik sustava javnih bicikala Nextbike Hrvatska Krešimir Dvorski te udruga Turbina promjena iz Karlovca koja je postavila prvo solarno stablo u Hrvatskoj. Uz njih su i Marina Andrijašević koja je osmislila jedinstven hrvatski suvenir Memorize Croatia te inovator Robert Ilijaš koji je kroz Project Wonderland proizveo prvi sustav proširene stvarnosti u vanjskome prostoru.

Brend odjeće Brokula&Ž su 2012. godine pokrenuli nagrađivani hrvatski dizajneri Bruketa i Žinić u suradnji s tekstilnom tvrtkom Lacuna, a sva odjeća izrađena je od certificiranih tkanina koje su dobre kako za najosjetljiviju kožu tako i za okoliš. Brend je prepoznatljiv i po šaljivim dijalozima između Brokule i Ž-a (ptičice) koji su mu zaštitni znak, a nalaze se s unutarnje strane odjeće. Ambalaža ovjenčana međunarodnim priznanjima potpuno je ekološka i može se koristiti i nakon raspakiravanja. Brokula&Ž je dobitnica Greenovation nagrade kao najbolji start-up hrvatskog zelenog gospodarstva 2013. godine. Odjeća se šije u Svetom Križju Začretje, a izvozi se i na švicarsko i nizozemsko tržište.

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.