Njega i zdravlje djeteta

Akcija 'Pokažite im put' zainteresirala Zagrepčane

Zvonimir Boban, Dubravko Šimenc, Gordan Kožulj uz podršku igrača Dinama Ivana Tomečaka i drugih dijelili edukativne brošure Zagrepčanima

Akcija 'Pokažite im put' zainteresirala Zagrepčane

Akcija dijeljenja edukativnog priručnika o prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola građanima Zagreba, koja se provodi u okviru edukativne kampanje „Pokažite im put“, održana je 29. rujna 2012.  na Trgu kralja Tomislava uz podršku brojnih javnih osoba. 

 

Okupljeni oko plakata na kojemu su ispisane činjenice o posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola, ambasadori projekta razgovarali su s brojnim prolaznicima o posljedicama koje takvo rizično ponašanje uzrokuje.

Ambasadore kampanje Dubravka Šimenca i Gordana Kožulja posebno je dojmio podatak kako je u prošloj godini 26 osoba smrtno stradalo, a čak 894 osobe lakše su ili teže ozlijeđene u posljedicama prometnih nesreća koje su uzrokovali mladi pod utjecajem alkohola. „Mladi najčešće piju jer se žele socijalizirati, žele biti prihvaćeni u društvu, a njihova percepcija je da je konzumacija alkoholnih pića uobičajena norma ponašanja među mladima – dio našega zadatka je promijeniti tu percepciju“, rekao je Gordan.  

Igrači Dinama, a posebno Ivan Tomečak koji je dijelio edukativne priručnike građanima, te legendarni kapetan hrvatske nogometne reprezentacije Zvonimir Boban podržali su kampanju.

 „Vidimo da građani zastanu kod ovoga plakata i ostaju iznenađeni činjenicama o maloljetničkoj konzumaciji alkohola. Mnogi kao i ja imaju djecu tinejdžere, ali o tome problemu rijetko razgovaraju. Međutim, nakon što pročitaju da je dvije trećine mladih u dobi od 16 godina u posljednjih mjesec dana konzumiralo alkohol, s pravom se pitaju koliko stvarno poznaju navike svoje djece. Nama je cilj upravo to – skrenuti pozornost na ovaj sve ozbiljniji problem u našem društvu, a putem brošure roditeljima osigurati osnovne informacije i vrijedne savjete te ih, po potrebi, usmjeriti prema relevantnim stručnjacima i institucijama“ – izjavio je Zvonimir Boban.   

Iz ove korisne publikacije Zagrepčani mogu saznati sve relevantne informacije o ovom ozbiljnom društvenom problemu: uzrocima, zdravstvenim i zakonskim rizicima uz savjete i smjernice za roditelje o tome kako razgovarati s djecom o ovoj temi. Naime, kampanja ima za cilj pružiti podršku roditeljima tinejdžera, ponajprije srednjoškolaca koji su prema istraživanjima najrizičnija skupina kada je u pitanju konzumacija alkohola, u pravovremenom prepoznavanju i rješavanju ovoga problema. 

U sklopu svog programa društveno odgovornog poslovanja, edukativnu kampanju pod nazivom „Pokažite im put“ pokrenula je kompanija Carlsberg Croatia, a provodi je u suradnji s partnerima Hrvatskim školskim športskim savezom (HŠŠS) i trgovačkim lancem Mercator uz podršku Grada Zagreba. Edukativna brošura sa savjetima za roditelje dostupna je i na stranici www.carlsberg.hr.  

 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.