Solgar vitamini i minerali

7 savjeta kako da vaše dijete bezbolno prebrodi sezonu prehlade i gripe

Nitko ne želi da njegovo dijete pokupi svaku virozu koja mu se nađe na putu – kako onda izbjeći ili barem skratiti vrijeme trajanja infekcije?

7 savjeta kako da vaše dijete bezbolno prebrodi sezonu prehlade i gripe

„Taman smo izdržali dva tjedna u školi, a sad smo opet bolesni.“ Zvuči poznato? Ova ili slična rečenica i prečesto se nađe u rječniku svakog roditelja. Hladno i nestabilno vrijeme te čest boravak u zatvorenim prostorima s drugom djecom predstavljaju pravu riznicu bolesti i viroza koje mogu zadesiti vaše dijete. Kako biste to izbjegli, korisno je obratiti pažnju na nekoliko savjeta za zdrav imunitet te prevenciju učestalih respiratornih infekcija, tako karakterističnih za hladnije doba godine.

1. Sve počinje od prehrane.

Zdrava i uravnotežena prehrana ključna je tijekom cijele godine, jer se upravo konstantnom konzumacijom svježih i sezonskih namirnica stvaraju depoi zdravlja u našem organizmu. Razmišljajte u ovom smjeru - više voća i povrća, cjelovitih žitarica i organski uzgojenog mesa, a manje slatkiša, gaziranih sokova i hrane bogate aditivima.

>> Provjeri imaš li neki od ovih simptoma nedostatka vitamina i minerala

7 savjeta kako da vaše dijete bezbolno prebrodi sezonu prehlade i gripe

2. Dobar spavanac za zdravlje.


Dovoljna količina kvalitetnog sna također pomaže u borbi protiv bolesti, a istraživanja sugeriraju kako školska djeca trebaju i do 10 sati sna. Spavanje je važno ne samo za djetetovo tjelesno i emocionalno zdravlje, već može igrati važnu ulogu u tome koliko mu dobro ide u školi, a raniji odlazak na počinak osigurava jutro bez stresa za roditelje i djecu.

3. Zlatno pravilo: Operi ruke!

Jedan od najvažnijih načina za zaustavljanje širenja mikroba je pranje ruku. Poučavanjem vašeg djeteta kako pravilno oprati ruke može pomoći smanjiti rizik od bolesti i širenja zaraze ako do infekcije ipak dođe. Da biste eliminirali klice, pobrinite se da vaše dijete opere ruke odmah po povratku iz škole, kao i prije i poslije jela, obavljanja nužde te kašljanja ili kihanja.

>> Djeca i crijevne viroze: Najvažnije je spriječiti dehidraciju

4. Umirite stres i nervozu.

U današnjem brzom svijetu, roditelji su preopterećeni što se, u kombinaciji s gustim i natrpanim rasporedom, odražava i na djecu. Dječja tijela imaju isti odgovor na stres kao i odrasli - razine kortizola i adrenalina rastu. Ako ovakvo povećano izlučivanje hormona stresa postane konstanta, odgovor imunološkog sustava je smanjen. Važno je da djeca imaju dosta slobodnog vremena (što isključuje stalni boravak pred različitim zaslonima), vremena za kreativnu igru i odmor.

7 savjeta kako da vaše dijete bezbolno prebrodi sezonu prehlade i gripe

5. Birajte namirnice bogate probiotičkim kulturama.

Budući da se, prema nekim procjenama, i do 80 % imunološkog sustava nalazi u crijevima, održavanje zdrave mikrobiote pogoduje i održavanju funkcije imunološkog sustava. Stoga je preporuka u prehranu uvrstiti namirnice bogate probiotičkim kulturama, kao što su kefir, jogurt i fermentirana hrana ili probiotske dodatke prehrani koji sadrže Lactobacillus i Bifidobacterium sojeve.

>> 7 veličanstvenih nutrijenata bez kojih tvoje tijelo ne može

6. Igrajte se – na svježem zraku.

Tjelovježba je još jedan odličan način da održite dijete zdravim. Redovita tjelovježba u trajanju od oko 30 minuta dnevno pozitivno djeluje na funkciju imuniteta, a ako to činite vani, osigurali ste i zalihu još jednog vitamina ključnog za zdrav imunitet.

Sunce je najvažniji izvor vitamina D - upravo ovaj vitamin ima izuzetno značajan utjecaj u organizmu, dok njegov deficit dovodi do brojnih bolesnih stanja. Njegov manjak očitovat će se kroz umor, nesanicu i gubitak apetita, otežanu apsorpciju kalcija, ali i oslabljenu funkciju imuniteta.

7 savjeta kako da vaše dijete bezbolno prebrodi sezonu prehlade i gripe

7. Dodaci prehrani mogu učiniti čuda.

Najbolji dodaci prehrani za poboljšanje djetetovog imunološkog sustava su beta glukan, vitamin D i cink. Bazga i kozlinac dobar su izbor za periodične infekcije dišnih puteva, a kod alergija, riblje ulje, vitamin C i kopriva čine čuda. Također, razmislite i o upotrebi eteričnih ulja - eukaliptus i origano demonstrirali su sposobnost antibakterijskog i imunomodulatornog djelovanja, pa slobodno dodajte koju kap u difuzer.

Evo koje je voće najbolji izvor prirodnog C vitamina

Salvit beta glukan

Salvit beta glukan je jedinstven tekući dodatak prehrani koji osim beta glukana Yestimun® sadrži iscrpinu crne bazge kao prirodni izvor C vitamina i cinka koji doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sustava. Salvit beta glukan je odličnog okusa jagode kojeg će vaša djeca obožavati!

7 savjeta kako da vaše dijete bezbolno prebrodi sezonu prehlade i gripe

Mame vjeruju, djeca vole!

>> Potražite Salvit na Facebooku!
 

 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se