Fitness i joga

7 pokreta iz trbušnog plesa za zatezanje oblina (posebice trbuha)

Trbušni ples pomoći se vam učvrstiti prednje, donje i bočne trbušnjake te donje mišiće leđa

7 pokreta iz trbušnog plesa za zatezanje oblina (posebice trbuha)
Trbušni ples, uz razvijanje senzualnosti, savršen je za vježbanje, a što je najbolje on se sastoji od cijelog niza pokreta koji će učvrstiti u zategnuti vaše tijelo na pravim mjestima (ostavljajući obline, rješavajući se masnih naslaga s nepoželjnih mjesta). I, trbušni ples nije teško naučiti, čak i ako nemate nikakvog iskustva s plesom ili ako slovite kao antitalent za plesanje.
 
 
Uz pomoć videa s odličnog YouTube kanala Howcast isprobajte ovih sedam pokreta, otplešite ih jednom dnevno i jasnu razliku vidjet ćete već nakon nekoliko tjedana...
 
 
1. Osnovni pokret kukovima
 

 

Najosnovniji pokret u trbušnom plesu je pravilno "mrdanje" kukovima, i to možete prilično lako naučiti. Ovaj pokret je fantastičan jer njime vježbate cijeli svoj "core", odnosno prednje i bočne trbušne te donje leđne mišiće, a čak i mišiće nogu. Jednom kad savladate osnovne pokrete kukovima, čak i ako nećete moći odmah ići punom brzinom (puno je važnija tehnika nego li brzina), preporučujemo vam da pronađete pjesmu koja može pratiti vaš ritam zibanja kukovima.
 
 
2. Ruke kao zmije 
 

Odličan način kako zategnuti ruke je ovaj pokret kojim rukama oponašate elegantne kretnje zmije. Ovo vam se u početku neće činiti kao veoma zahtjevna vježba – no već nakon par minuta osjetit ćete napetost u mišićima. Nastavite ovo koliko god najduže možete.
 
 
3. Mali krugovi kukovima 
 

Ako želite jednostavnu vježbu za zatezanje trbušnjaka – mali krugovi kukovima odlični su za to. Potrebno je puno kontrole nad mišićima kako bi pokreti bili, onakvi kavi trebaju biti - kontrolirani, i upravo je zbog toga bolje raditi manje krugove za razliku od većih.
 
 
4. Vertikalna osmica
 
 
 
 
Ovaj pokret je veoma seksi i nešto što možete koristiti u bilo kojoj vrsti plesa (ovo je plesni pokret kojim ćete impresionirati svakog tipa vani u klubu). Ovo je plesni pokret koji će oblikovati bočne trbušne mišiće i pomoći vam riješiti se šlaufića sa strane, ako ih imate.  
 
 
5. Horizontalna osmica 
  

Još posla za trbušnjake, jer je, uostalom, osnova trbušnog plesa – nevjerojatno ali istinito – trbuh. No ove horizontalne osmice će vam uposliti i leđne mišiće te pomoći da se riješite jastučića masnoće s donjeg dijela leđa.
 
 
6. Unutarnji krug bokovima 
 

Ovo je odličan plesni pokret za zatezanje donjih trbušnjaka, što je kritično područje za većinu žena. Mnogima se masne naslage prvo skupljaju upravo u dnu trbuha, pa će vam upravo ovaj pokret pomoći riješiti taj problem.
 
 
7. Trbušni valovi 
 
 
 
 
Ovo je jedan od najpoznatijih pokreta kod trbušnog plesa, međutim nije tako jednostavno kao što se to na prvi pogled čini. Potrebno je puno preciznosti i kontrole nad trbušnjacima, a to znači da je ovo odlična vježba za trbušne mišiće. Kako biste uspješno izveli trbušne valove prvo morate savladati izolaciju gornjih i donjih mišića, pa ne brinite ako ne uspijete od prve. Nastavite pokušavati – to je najvažnije, i s vremenom ćete uspjeti!
 
 
 
 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.