Moda i stil

2Cellos i s.Oliver u kampanji koja utjelovljuje viziju modernog muškarca

Nakon osvajanja glazbenih pozornica i koncerata po cijelom svijetu, najpoznatiji svjetski violončelisti snimili su kampanju za modni brand s.Oliver

2Cellos i s.Oliver u kampanji koja utjelovljuje viziju modernog muškarca
 





s.Oliver
predstavlja kampanju za novu kolekciju jesen/zima 2018. s glavnim zvijezdama s kojima surađuje već sezonama – svjetski poznatim duom 2Cellos. Veliki umjetnici i glazbenici, Stjepan Hauser i Luka Šulić, ponovno su se našli u ulozi modela i još jednom dokazali kako se dizajn poznatog modnog branda savršeno uklapa u njihov stil i način života.

Nakon osvajanja glazbenih pozornica i koncerata po cijelom svijetu, najpoznatiji svjetski violončelisti stali su na daske koje život znače i uspješno snimili kampanju u Slovenskom narodnom kazalištu u Mariboru. Čarobni ambijent impozantne mariborske kulturne institucije i potpis cijenjenog hrvatskog fotografa Marka Grubušića rezultirali su fotografijama koje sjajno prikazuju filozofiju s.Oliver branda i predstavljaju viziju modernog muškarca.

2Cellos i s.Oliver u kampanji koja utjelovljuje viziju modernog muškarca

I u ovoj kolekciji jesen-zima, kvaliteta i funkcionalnost ostali su glavna odrednica branda. Dok s.Oliver Black Label i dalje ostaje dosljedan klasici i bezvremenskoj eleganciji, s.Oliver kolekcija kreirana je za sve one muškarce koji se odlično osjećaju u casual i sportskim kombinacijama, koje su idealne za razne prilike.

- Bilo nam je zabavno nastupiti i u ulozi modela jer je atmosfera na snimanju bila odlična i mi se zapravo savršeno nalazimo u s.Oliver filozofiji. Zamijenili smo svjetla velikih pozornica s ovom kazališnom i ta topla atmosfera, gledalište i skriveni hodnici prekrasnog kazališta pokazali su se kao idealna kulisa za još jedno naše modno snimanje. Ponovno nam je s.Oliver dokazao da kreiraju odjeću kakvu volimo nositi i privatno i na nastupima i baš zato ova suradnja traje već dugo - rekli su Luka Šulić i Stjepan Hauser, koji su sjajno snalaze u ulozi modela.

2Cellos i s.Oliver u kampanji koja utjelovljuje viziju modernog muškarca

s. Oliver Black Label suptilno se nastavlja na trend athleisure mode i u sezoni jesen/zima 2018./19. s osnovnim motom „Komfor je novi luksuz". Nove mješavine materijala su stvar koja odvlači najviše pažnje u ovoj kolekciji. Izvrsni materijali i elegantni krojevi predstavljene BLACK LABEL linije namijenjeni su muškarcima koji drže do elegancije baš poput Luke i Stjepana na važnim koncertima. S druge strane, s.Oliver ostao je dosljedan jednoj opuštenijoj odjeći, spremnoj za sve izazove s kojima se muškarac susreće svakodnevno. Jakne, prsluci, pletiva , hoodie majice i vesele božićne veste tek su dio kolekcije koja se uvijek posebno svidi muškarcima koji vrijeme vole provoditi na otvorenom, baviti se sportom i biti aktivni tijekom cijelog dana.

2Cellos i s.Oliver u kampanji koja utjelovljuje viziju modernog muškarca

2Cellos zvijezde, Luka i Stjepan, još su jednom pokazali da se odlično osjećaju u casual i sportskim kombinacijama jednako kao u elegantnim kombinacijama koje nose za posebne nastupe. I još jednom dokazali da je s.Oliver savršen odgovor na sve njihove zahtjeve.

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se