Advertisement
Ispunjen život

25 mini self care rituala koje možeš učiniti već danas

Među neophodne self care rituale može potpasti mnogo različitih stvari, ali brigu o sebi čine i one sitnice koje si možete priuštiti bez da zaronite u novčanik

25 mini self care rituala koje možeš učiniti već danas
 





Iako se može činiti nemoguće pronaći vremena za brigu o sebi, sve je nemoguće dok ne postane moguće. Self care je postala popularna riječ, ali zbog dobrih razloga. U vremenu digitalnog preopterećenja i stalne (hiper)stimulacije, ne iznenađuje da se s vremena na vrijeme osjećamo iscrpljeno ili nezadovoljno. Jednostavno rečeno, briga o sebi je sve ono što vam treba kako biste bili sretni, sigurni i ispunjeni, potreba da s vremena na vrijeme skrbite o sebi ako biste bili od pomoći i drugima.

Među neophodne self care rituale može potpasti mnogo različitih stvari, od nezamjenjivih maski za lice do razrađenih spa tretmana, ali briga o samom sebi može biti i potpuno besplatna stvar koju lako možete uključiti u svaki dan.

Jeste li spremni započeti novu rutinu brige o sebi? Evo nekoliko stvari koje možete učiniti potpuno besplatno, i to večeras.

25 mini self care rituala koje možeš učiniti već danas

1. Zapišite 10 stvari na kojima ste danas zahvalni.
2. Vodite dnevnik 10 minuta.
3. Meditirajte. (Primjerice, iskušajte ove tri meditacije za lakši odlazak na počinak.)
4. Uronite u opuštajuću kupku.
5. Zapalite svijeće. (Pobrinite se da koristite sigurne i netoksične svijeće bez sintetskih mirisa).
6. Otiđite na šetnju nakon posla.
7. Stavite svoj telefon na zrakoplovni način rada do kraja večeri.
8. Uzmite 15 minuta te pospremite i uredite svoj omiljeni kutak doma.
9. Zakoračite pod dugi, vrući tuš.
10. Pošaljite vama bliskoj osobi poruku s riječima „Kako si?“.
11. Čitajte prije spavanja.
12. Pogledajte epizodu svoje omiljene TV serije.
13. Samomasažom otpustite stres i napete mišiće.
14. Odradite nekoliko nježnih joga poza za istezanje i opuštanje, kao što je mačka / krava, istezanje kralježnice ili kukova.
15. Učinite brzu vježbu disanja 4-7-8: udahnite brojeći do četiri, zadržite dah brojeći do sedam, izdahnite brojeći do osam. Ponovite cijeli postupak tri do četiri puta.
16. Nazovite prijatelja s kojim niste razgovarali neko vrijeme.
17. Pustite svoju omiljenu pjesmu i improvizirajte par plesnih poteza.
18. Vrijeme je za manikuru / pedikuru.
19. Skuhajte biljni čaj i polako ga pijuckajte.
20. Kratko odrijemajte.
21. Otpratite osobe koje vam ne donose nikakvu radost na društvenim mrežama. Isto vrijedi i za email listu – odjavite se s napornih newslettera.
22. Napravite playlistu s omiljenim melodijama za instantno poboljšanje raspoloženja.
23. Budite kreativni i bojite – bojanke za odrasle mogu biti super opuštajuće.
24. Zabilježite svoj popis obveza za sutra.
25. Napravite popis „riješeno“ - popis svih stvari koje ste danas postigli.

Pročitaj i ovo:

Vrijeme za mene: Moji mali rituali
Kako živjeti zdravije i ispunjenije u 2019.? Predstavljamo top 10 trendova
Pronađite vremena za brigu o sebi, bez obzira koliko ste zaposleni

 


 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se