Događanja

13. Mystery shopping dan - kakva je kvaliteta usluge u turizmu?

Ove je godine Mystery shopping dan fokusiran na turizam kao jednu od glavnih gospodarskih grana

13. Mystery shopping dan - kakva je kvaliteta usluge u turizmu?

Već trinaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine Mystery shopping dan fokusiran na turizam kao jednu od glavnih gospodarskih grana, a događaj se održava pod pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske, Kolinde Grabar Kitarović.

Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s gostima, a psiholozi će otkriti kako mjeriti i unaprijediti rad djelatnika koji su u direktnom kontaktu s gostima. Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja Tajni gost (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog u sezoni 2016. godine koje svake godine Mystery shopping dan organizira pro bono kako bi dao svoj doprinos kvaliteti u turizmu.

Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje usluge koju zahtjeva današnji gost. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu. Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

Program 13. Mystery shopping dana

08:30 – 09:00 Registracija i kava
09:00 – 09:10 Otvaranje konferencije i dodjela godišnje nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu u 2016. godini
09:10 – 09:20 Prezentacija rezultata „Tajni gost 2016“ – Željka Bakmaz, voditeljica projekata, Heraklea d.o.o.
09:20 – 09:50 Psihologija današnjih i budućih gostiju – kako se prilagoditi svima? – Iva Maksimović, konzultant, edukacijski partner Ramiro d.o.o.
09:50 – 10:10 Kvaliteta u turizmu i održivi razvoj – Prof.dr.sc Mato Bartoluci, Ekonomski fakultet Zagreb, Katedra za turizam
10:10 – 10:30 Djelatnici – garancija kvalitete usluge – Dr. sc. Marinela Dropulić Ružić, Zavod za turizam, Institut za poljoprivredu i turizam Poreč
10:30 – 10:50 Pauza za kavu
10:50 – 11:10 Case study – TZ Bol – Markito Marinković, direktor TZ Bol
11:10 – 11:30 Case study – Kako izgraditi turistički proizvod kroz kvalitetu usluge – Đurđica Šimičić, Upravljanje kvalitetom LHV i dir. razvoja proizvoda - zdravlje, Jadranka hoteli, Mali Lošinj
11:30 – 11:50 Case study – Grad Koprivnica – Mišel Jakšić, gradonačelnik grada Koprivnice
11:50 – 12:00 Tko je ustvari tajni gost – Tajni gost
12:00 – 12:40 Radionica – Kreiranje prodajne kulture turističke destinacije - koliko propuštamo zaraditi dok pružamo lošu uslugu – Tomislav Bekec, edukacijski partner Paradigma
Nagradna igra i zatvaranje konferencije
13:00 – 14:00 – Ručak i druženje

Moderatori: Sanja Gomuzak i Željka Bakmaz
Kotizacija: 600,00 kn + PDV

Pokrovitelj: Predsjednica republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović
Edukacijski partneri projekta: Ramiro d.o.o., Paradigma
Partneri projekta: Maistra (hotel Lone), RD digital, HSM informatika, Nikel, Atlantic grupa, Metronet, Watch centar
Medijski pokrovitelji: Poslovni turizam, UHPA, FIJET Hrvatska, Businessin.hr – pozitiva, Naturala, Poslovni savjetnik

Svoje mjesto osigurajte ovdje. Svi koji se prijave do 15.03. uz promo kod „Rovinj Naturala“ ostvaruju popust na kotizaciju u iznosu od 20 %. Sudionici konferencije također ostvaruju popust za smještaj u hotelu Lone za vrijeme konferencije.

www.heraklea.hr

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.